20 Haziran 2016 Pazartesi

Kız Kardeşimin Arkadaşını Siktim

Karşı mahallede kardeşimin çok yakın bir arkadaşı var. Okula beraber gidiyorlar serviste birbirlerine seks maceralarını anlatıyorlar. Sonra ben diyorum, bizde niye yok? Hani bana köfte? Kimse bana köfte yapmıyor. Ama böyle gitmez, bana am lazım. Geçen karıya gittim. Verdiler bi tane kara kuru bi şey. Neyse dedim memeleri falan büyük idare ederiz. Lan bi soydum karıyı etleri sarkmış memeleri yere bakıyor bu ne amk. Neyse para verdik sikecez artık. Açtım karıya girdim yavaş yavaş. Olmuyor olmuyor benim yarraktan 4 tane alır. Ulan amı öyle bi genişlemiş ki mağara demeye utanıyorum ayılar küfreder diye. Neyse işte geçen kız kardeşim arkadaşıyla eve geldi. Anneme dediler ödev yapcaz geçtiler kızın odasına. Günlerden salı annem pazara gidiyor. Evde bu ikisiyle ben kaldık. Ben Super Mario oynuyorum bi dedim sesi kısayım, lan içerden ah uh bi sesler geliyor  lan şaşırdım bunlar ne yapıyor hani hiç de beklemem bu iki embesilden. Neyse işte sessiz sessiz yaklaştım ayak sesimden duyup toparlanmasınlar diye. Birden daldım içeri baktım birbirlerini yalıyor amk bebeleri. Ulan hayırdır siz daha kaç yaşındasınız bu ne azgınlık. Kardeşimin amı bol bol yalanmış üstü tükürük dolu. Zaten kendi de sulanmış acayip bi halde. Yazık dedim kız yanıyor. Tuttum ceza olsun diye çevirdim götünü tokatlamaya başladım. Bağırıyor bana abi yapma abi yapma ben dinlemiyorum. Neyse götü kıpkırmızı oldu morardı anca bıraktım. Diz çöktürdüm gerizekalıya açtım verdim ağzına. Önce kaçmaya çalıştı abi ne yapıyorsun falan dedi. Sonra bi tokat attım dedim istersen babama söyleyeyim onunla hesaplaş. Sustu başladı mecburen sakso çekmeye. O sırada kız kardeşimin yatağına hafifçe yatırdım arkadaşını yavaş yavaş pantolonunu sıyırıyorum. Bu sefer ikisi birden deli misin yapılır mı kafayı mı yedin falan derken kızın boğazına gömdüm yarrağı boğuluyordu nerdeyse. Arkadaşına da iki vurdum gerizekalı ağlayacak gibi oldu. Neyse işte açtım baktım tertemiz tüysüz göt karşımda duruyor. Kardeşimi saçından tuttum yala lan götü dedim. Kız bi yandan ağlıyor arkadaşının götü gidecek diye bi yandan da midesi bulanıyor ama yine de devam ediyor mecbur yoksa babam öğrenecek ne halt ettiklerini. Neyse kardeşime dedim parmakla şu götü. Daha parmağı alamıyor amk salağı bi bağırıyor var ya. Kardeşime bi tokat patlattım dedim bu ne biçim arkadaş parmağa dayanamıyor. Bağırdı bana abi manyak mısın çocuk neden yapsın böyle bir şey? Sonra daha sert vurdum dedim ben içeri girdiğimde bi güzel dilleşiyordunuz. Sinir oldum gerizekalıya bi daha diz çöktürdüm. Abi ben senin kardeşinim ama dedi. Siktir lan dedim içeri girdiğimde amını sulanmış gördüm çok konuşma. Neyse bi güzel somurdu. O sırada götü iyice hazırladım ben de. Geldik göt sikmeye. Kardeşime dedim kalçalarından tut ayır, sonra kafasını tam deliğin üzerine tuttum bi çığlıklar geliyor. Ulan daha sokmadık rahat dur. Neyse yavaş yavaş sokuyorum kafasını içeri. Baktım bu ağlayacak gibi oluyor. Çıkardım hemen, o da bıraktım zannediyor. Bi geçirdim sonuna kadar... O çığlık yan apartmanlardan duyuldu be. Neyse yavaş yavaş siktim bunu. Sonra bi çıkardım baktım ne durumda. Lan öyle güzel genişledi ki içi görünüyor. Ben iyice azdım bunu kucağıma aldım hoplatıyorum meme uçlarını çeviriyorum. En son dayanamadı ağlamaya başladı. Bu beni daha çok azdırdı yine devam ettim sikmeye. En son kardeşimi çağırdım tuttum siki kafasına yüzüne yüzüne boşaldım. Sonra da dedim yazık şu çocuğa da bi sakso çek o kadar götünü siktik gönlü olsun. Kapıdan çıkarken ilk defa erkek götü sikmenin verdiği tuhaf hisle banyoya doğru yöneldim ve sikimdeki bok kokusuyla kafayı buldum. Şimdi yıkanmaya gidiyorum.

2 yorum: